Internetowy system do obsługi przedstawicieli handlowych

 

System dostarcza narzędzia (min. w formie kalendarza) do zarządzania grafikiem spotkań z Klientami.
Widok kalendarza jest dostępny w układzie spotkań konkretnego przedstawiciela, jak i wszystkich przedstawicieli. Dzięki temu w czytelny sposób można obejrzeć np. wszystkie aktywności handlowe (wszystkich przedstawicieli) realizowane w konkretnych dniach lub plan spotkań danego przedstawiciela w konkretnym tygodniu itd.

Informacja o spotkaniu zawiera dane dotyczące:
– Firmy w której odbyło się spotkania
– Osób biorących udział w spotkaniu
– Produktów na temat których odbyło się spotkanie
– Opisu przebiegu spotkania

System udostępnia szereg raportów dot.
– efektywności pracy przedstawicieli (stopień realizacji targetów określonych dla poszczególnych przedstawicieli)
– spotkań i klientów w kontekście zainteresowania konkretnymi produktami

Poniżej zamieszczony jest link do dokumentacji funkcjonalnej systemu. Dokumentacja zawiera opis funkcjonalności w układzie profili użytkowników:
– przedstawiciel handlowy
– użytkownik zarządzający pracą przedstawicieli handlowych
– administrator

Opis systemu (PDF)

Jeżeli zainteresował Państwa nasz system zapraszamy do kontaktu z naszą firmą.